tisdag 21 maj 2013

Vintage

Tisdag 21 Maj 2013


Vintage


Idag ska ni få se 2 kort i vintage stil, med sedelficka, som jag gjort.






Formerna på korten har jag gjort med hjälp av Spellbinder dies.
Papperna kommer från nya Spring Basic, Marja Design.
Spetsar och knappar är köpta på loppis, eller från mina gömmor.
Bilderna är från ett klippark, Pion Design.


Bilderna har jag krackelerat med
Distress Crackle Paint, Clear - Rock Candy.
Det gör att bilderna ser vintage ut.
Bokstäver och siffror har jag Glossy Accent från Ranger på.
Blommorna lite Stickles Crystal.


Första kortet.






 


 



Andra Kortet. 






                                                                                    

    
                  



                       




Hoppas ni får lite inspiration av mig. 

Kram :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar