onsdag 10 maj 2017

Lek med Distress Oxide


10 Maj 2017



Lek med Distress Oxide



Här får ni se lite fler bilder på när jag lekt
med Tim Holtz Distress Oxide.





Så här kan det bli när man leker med färger, vatten och stenciler.
Jag använder akvarellpapper.




Det blev två bakgrunder här.





Stenciler och text stämplar från Tim Holtz.





Gjorde ett grattis kort till min kompis
 av den ena bakgrunden.




Insidan med text från Vilda Stamps.




Kul är också att man kan stämpla med distress oxid på andra färger, 
tex kraft och svart cardstock.
Här min personliga stämpel :)




Jag var i Avesta på deras scrapträff i början på April.
Då blev det en tävling med ATC kort, Artist Trading Card.
Jag var så inne i min lek med oxiderna så det fick bli mitt tema ;)




Härliga effekter med vatten.








Tussa kanter fungerar fint




Gjord 6 st och bytte 5 st med andra i tävlingen.





Mitt exemplar sparade jag så klart :) 



Scrappa Lugnt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar