onsdag 21 juni 2017

Tillbaka blick


21 Juni 2017


Tillbaka blick



Idag tänkte jag kika tillbaka lite på mitt andra år som "Scrapbookare" , 
för så hette det inte för mig när jag pysslade med allt möjligt förr. 
På allvar började jag med denna hobby 2010, 
och bilder från det finns i detta inlägget Äntligen Tillbaka.


Nu kommer det alltså bilder från 2011, 
då hade jag inte börjat med bloggen. 





En Muffins ;)




Fick ett uppdrag av min granne att dekorera en honungsburk,
som han skulle ge bort i del av en bröllopspresent.




Blev mest på locket som man kunde dekorera.







Kort som vi hängde på en flaska i gåbortpresent. 




Julkort blev det ju en del.
Här ett "bokkort" 








Ett "Never ending card"
Sida 1




Sida 2




Sida 3




Sida 4




Julkort




Julkort




Jultag 
Här testades embossing med pulver.




Julkort



Tre julgodis + peng påsar. 


Hiihii... ;) Det är kul att göra tillbaka blickar ibland,
för att se utvecklingen och hur man tänkte på den tiden :)
Många skratt kan det bli.


Glad Midsommar! 



Scrappa Lugnt! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar