onsdag 17 januari 2018

Reslust


17 Januari 2018



Reslust


Jag tror inte jag är ensam om att längta till sol och värme.
Dagens kort är till en nybliven pensionär som flyttar till Thailand.




Till detta kort har jag använt Maja Design Denim & Friends
fina papper ihop med svart och kraft cardstock.




Flyget är stämplat och embossat. 
Motivet är en stämpel från Nellie Snellen.




Juteband och Vellum är också lite av mina detaljer.
Texten och pilen är embossade på vellumet.
Att fästa vellum snyggt är svårt då det är nästan genomskinligt.
Pilen limmade jag precis där det är svart så det syns inte,
Texten fäste jag med brads.




Pensionärs texten är en stämpel från K-Design,
och gratulationstext är från Vilda stamps.




Diesen jag använt här är;

Gummiapans - Grattis

Spellbinder Nestabilities Curved Rectangle - Insidans skrivfällt



Scrappa Lugnt! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar