onsdag 7 november 2018

Crazy Cats

7 November 2018


Crazy Cats 




Jag har en förkärlek till Tim Holtz olika produkter. 
Bland annat hans coola stämplar med Crazy Cats, Dogs och Birds.

Jag visar idag två julkort med några av hans katter och tillbehör ;) 




Korten har jag gjort som runda julgranskulor.
Katterna och tillbehören målade jag med Distress ink. 




Glitterlim och snöpenna på detaljer.







3D lack på ögon och paketen.




På denna mössan embossade jag vitt pulver istället för snöpennan.







Insidorna är lika på båda korten. 



Diesen jag använde här är;

Xcut Nesting die - Cirkel

Yvonne Creations Holly Jolly Nesting frame - "Den röda"

Nellie Snellen Multiframe Rak Tag - "Hållare"


Här är bild på stämplarna. 









Scrappa Lugnt! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar