onsdag 16 mars 2016

Blommor av Metalltejp


16 Mars 2016


Blommor av Metalltejp


Maskulina kort kan vara knepigt att få till ibland, 
man ska ju helst inte ha för mycket "Lull lull".

Detta kortet var till en kille som är "Saabfantast"




Vad passar bra om inte kugghjul, detaljer med metalltejp och brads.
Bilen / bilden hittade jag på internet och skrev ut på fotopapper. 




Alla detaljer och blommor är gjorda av cardstock som jag tejpat
med metalltejp innan jag stansat ut dom. 




Blommorna är utstansade och sen torr embossade för lite mönster och liv.




Efter det har jag målat alla delar med svart akrylfäg, 
och jag torkar bort överflödet innan jag gnuggar lite Inka Gold metallfärg på.




Insidan fick bli enkel med lite washitejp som ser ut som filmrutor. 
Mönsterpappren är från Pion Design.



Scrappa Lugnt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar