onsdag 1 mars 2017

Vintage med klänning


1 Mars 2017



Vintage med klänning


Idag visar jag ett kort med en klänning på.
Denna iden fick jag från Pinterest.







Tycker detta passade som 18 årskort till en tjej.




Provdockan hittade jag en modell på nätet, 
som jag ritade av på mönsterpapper och klippte ut.
Använde spetsar till kjol och topp :) 







Text hittad på nätet.




Stämpel lånad av kompis. Märket är K-Design.




Stämpeln från Vilda Stamps.




Insidan där finns plats för en peng eller ett presentkort.
Dessa papperna har jag fått i en RAK (Random Act of Kindnes)
en gång och vet tyvärr inte märket, men såå läckra. 


Dies: 
Prickiga stygn rund - Rox Stamps
Dandelions - Cheery Lynn 
Grattis - Mandys Design



Scrappa Lugnt! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar