fredag 22 november 2019

Majas Jul

22 November 2019


Majas Jul





Att jag gillar Maja Designs papper har ni nog inte missat.
Så idag bjuder jag på några "Majas Julkort", 
gjorda i olika serier av Majas julkollektioner.








Här provade jag att brodera igen efter många år.




Jag försöker alltid göra alla kort olika,
därmed unika.


















































Embossat motiv i svart kan vara väldigt vackert i sig,
och tillsammans med fina mönsterpapper behövs inte mycket mer.




Dies jag använt här är;

Yvonne Creations - Jingel Bells Circle Frame

Rox Stamps - Cirkel med stygn

Rox Stams - Texter

Idas Magasin - Julstrumpa 

Magnolia - Christmas Poinsettia 

Cheery Lynn - Pine Branches

Cheery Lynn - Mega Holly Flourish 




Tillbaka till pysselbordet och fortsätta med årets skörd,
så man hinner skicka dem innan jul.


Scrappa Lugnt!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar