onsdag 18 december 2019

En Julkram

18 December 2019


En Julkram 




Sista minuten snart att få till några paket.
Här kommer ett tips på en påse till godsaker,
man kan ge bort som den är eller tillsammans
med en peng eller presentkort.







Man kan dekorera en papperspåse eller göra som jag
 vika från grunden i nått fint mönsterpapper.
Mallen hittade jag i Norska tidningen "Ett Trykk"
som säkert många med mig saknar mycket.
Beskrivningen fanns i Nr6/2018 på sidan 20,
tyvärr hittar jag ingen länk till mallen.










Papperna är från Maja Design och Papirdesign







Textdiesen kommer från Rox Stamps.




Man kan variera denna påse med att göra
"fönster" på framsidan, jag valde att bara enkelt dekorera den, 
sen fylla med godis och fästa en egengjord namn tag men snöre på.


Önskar alla en God Jul och ett Gott Nytt Scrapp År!


Scrappa Lugnt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar