onsdag 6 maj 2015

18 År


6 Maj 2015


18 År & Myndig


Min älskade dotter fyllde 18 år i Mars, 
och jag ville göra ett personligt kort till henne,
att spara som minne. 





Det är inte lätt att komma på idéer jämt. 
Men här utgick jag från en påse och att det skulle få plats presentkort. 




Här är insidan. Den rutiga delen är botten på påsen,
som är invikt när man köper dom.
Då får man som en ficka att sätta pengar eller presentkort i. 


  

En passande text stämplad ovanför bilden. 




Diesen i hjärtan är från Nellie Snellen.
Bandet på sidan är ett kort i påsens öppning.




Hade en fin vintage bild med en passande text, 
som jag satte på ett kort och stack in i öppningen.




Baksidan.
På det här kortet har jag använt Maja Designs
 papper "Life in the Country" 

Scrappa Lugnt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar