måndag 2 mars 2015

Födelsedagskort

2 Mars 2015

Födelsedagskort

Äntligen!

Här kommer jag visa några olika förslag på 
födelsedagskort som jag gjort. 




Här är ett enkelt kort med ett tårtljus.
Grattis diesen från roxstamps
Papper från Magnolia.
En rolig idé som jag såg på Pinterest. 
En inspirations källa som har allt!





Ett kort av en brun påse, 
med en tag inuti att dra fram och skriva hälsning på.
Stämpel från Whimsy Stamps - Fluffy Hanging in there.
Papper från min favorit Maja Design.









Personliga kort är roliga att göra. 
Här till en liten ettårig tjej.  
Papper från Magnolia.




Swirldiesen från Cheery Lynn Design,
 köpt hos mikaelasscrapin





Ett 18-års kort till en tjej som gillar grönt, blått och ugglor, 
och tagit körkort. 




Bilen är stämpel från Magnolia.
Ugglan är Cheery Lynn Design



Insidan.
Alla papper från Maja Design



Diesen från Joy Craft




Ett somrigt födelsedags kort. 
Även här papper från Maja Design. 
Den runda fjärils diesen är från Joy Craft



Grattis diesen från roxstamps




Tycker att 3D glace är så snyggt. 




Fjärilsbården är en dies från Joy Craft




Hoppas ni fått lite inspiration från mig nu. 
Scrappa Lugnt! 


1 kommentar: