onsdag 11 januari 2017

Årets första kort


11 Januari 2017


Årets första kort 


Nu har vi börjat på ett nytt år.

Detta kort blev ett sista minuten kort till en flicka,
som fyllde 5 år nu i början på året.




Som vanligt använder jag Maja Designs papper, 
denna gång Summertime från i somras. 




Blommor, spets o glitter passar ju fint till.




Stämpel motivet är från Bildmålarna.







De olika diesen jag använt är följande; 

Cheery Lynn; 
Stackers Nesting Dies XL-13 French Flair-Scalloped,  
Silver Stacker Layers  L-12 French Flair Classic, 
Doily Dies DL271 Horizon French Flair Boutique Stacker Frames.

Bokstäver & siffra; Provo Craft - Olivia.

Idas Magasin - Grattis.


Jag tog lite ledigt från bloggandet under helgerna.
Men nu ska jag allt försöka hålla er inspirerade 
i alla fall en gång i veckan, och då onsdagar, det är mitt mål.


Scrappa Lugnt! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar