torsdag 18 juni 2015

10 *10 CM


18 Juni 2015


Storlek 10*10 CM


Oj vad tiden flyger fram. 
Imorgon är det redan midsommar.
Istället för ett onsdags inlägg fick det bli en torsdag.
Men inspirera er hoppas jag att jag lyckas med även på en torsdag ;)


Som rubriken skvallrar om så vill jag visa några kort jag gjort i mindre storlek.
Det betyder också att man får träna på lite enklare och kanske inte lika mycket lull lull. ;)
Det gemensamma är storleken 10*10 CM på basen.








Här har jag använt en Digital "Freebe Diggis" stämpel,
 som är designad av denna tjejen, kajsansscrapblogg :)








Formen kan man variera även på en så liten yta :) 
Korten får tala för sig.
Denna storlek är användbar för tex en blombukett :)

Med detta vill jag önska alla en Glad Midsommar! 

Scrappa Lugnt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar