onsdag 3 juni 2015

En Liten Tjej som Älskar Skor


3 Juni 2015


Till En Liten Tjej som Älskar Skor


Idag delar jag med mig av en beställning jag fick
till en tjej som fyllde fem och älskar skor.
Färg och form önskades, resten fria händer.





Vi börjar med kortet, självklart gillas rosa och glitter :)
Formen på kortet gjorde jag själv. 
Grattis är en dies från Rox Stamps.




Blommor, hjärta och halv pärlor.




Stämpeln är från Lily of the Valley, 
passade perfekt eftersom "Louise" älskar skor.
Målat med promarkers och dekorerat med Stickles Glitter lim,
och 3D lack på skorna, men det syns inte på bilden så bra.




Insidan dekorerade jag med spets och 
utstansade bokstäver med glitter lim på.
Hjärtat är från Nellie Snellen dies.




Jag utvecklade idén med skor lite.
Så det slutade men att jag gjorde en mini sko i ask som extra bonus.
Mallen hittade jag på nätet och förminskade.




Här är resultatet.
Det blev i lila färg med spets och blommor.









På både kort och sko är det papper från Maja Design :)





Så här blev kortet och skon tillsammans.
Om jag inte minns fel så blev det väldigt uppskattat hos mottagaren. :)

Scrappa Lugnt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar