onsdag 10 juni 2015

Svärfar fyllde 80!


10 Juni 2015


Svärfar fyllde 80!


I höstas  fyllde min svärfar 80 år. 
Jag ville då göra ett personligt kort till honom som minne.
Vi smusslade med gamla kort, jag och svärmor.  :)




Så här blev resultatet.
Diesen som jag använt under bilden är från Joy Craft. 




Grattis är en dies från Rox Stamps. 
Jag stansade ut i mönstrat papper och en i mörk brun cardstock, 
sen limmade jag dom lite omlott så det blir som en skuggning under.




Blommor vill jag ju ha även om det är till en man.
Men då blir det inte så mycket glitter istället ;)




Här har jag gjort på samma sätt som med grattis,
så att det blir en skugga under siffrorna.
Sen 3D lack på båda. 




Insidan enkel med fina bilder på Svärfar som ung :)
Formen på korten kommer från Spellbinder dies.




Han blev väldigt glad för detta kort och
undrade ju så klart hur jag fått tag i bilderna ;) 
Alltid lika kul att glädja andra.

Scrappa Lugnt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar