torsdag 19 oktober 2023

Pop-Up Kort

Pop-Up Kort


Här kommer ett lekfullt Pop-Up kort som jag gjort till mitt barnbarn.



Grattis, siffra och år är Idas Magasins egna dies, utstansat i foam och glossat.
Lite paljetter är aldrig fel. 


Stängningen är några runda hålförstärkare ihoplimmade, en brad och band.


Diesen jag använt här är Karen Burniston, 
Surprise Ball Pop-Up och Bitty Ball Pop-Up.
Eftersom jag inte hade Animals Part 1, Add-Ons, med bland annat en gris,
 så använde jag dom delarna som finns i dom med bollarna.
Öronen fick jag göra spetsiga då dom är rundade i förpackningen.
Man kan göra många roliga figurer med dessa diesen.


Knorren blev gjort av ett band.
Den nedersta bollen sitter fast med hjälp av en brad.
Ett tips är att använda Extra Sticky Tape på papperna som 
grisen sitter på.


Karen Burniston visar väldigt bra hur 
man monterar på sin YouTube kanal. 


Material: 












Scrappa Lugnt!
 // MalinJson



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar